Tentang Saya

Foto saya
Pertama sekali saya mengucapkan selamat datang ke blog elektronik saya. Saya merupakan peminat elektronik, dan kini telah mula menjual dan membekalkan alat-alat elektronik .Sekiranya berminat atau ada sebarang pertanyaan boleh hubungi saya 017-6879202 (SMS tidak digalakkan) Atau email saya di star_trek1001@yahoo.com (akan dibalas dalam masa 24 jam) terima kasih
SILA LOG IN AKAUN FACEBOOK ANDA TERLEBIH DAHULU SEBELUM KLIK PROFILE FACEBOOK SAYA DIBAWAH Zul Elektronik | 

Kedai Saya Di Mudah.my

Sabtu, 2 Jun 2012

Buat Sendiri Bugatti Veyron Anda

Umum mengetahui Buggatti Veyron adalah sebuah kereta terpantas di abad ini. Harganya mencecah jutaan ringgit..Kalau dapat buat sendiri, tak payah keluar duit..Tapi boleh kah? Boleh...Tapi bukan kereta sebenar lah...

Anda mememerlukan cardboard , Gunting , dan printer...







Lihat Video Dibawah



Klik Gambar Di Untuk Lihat Produk 
 

0 comments:

Catat Ulasan


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...