Tentang Saya

Foto saya
Pertama sekali saya mengucapkan selamat datang ke blog elektronik saya. Saya merupakan peminat elektronik, dan kini telah mula menjual dan membekalkan alat-alat elektronik .Sekiranya berminat atau ada sebarang pertanyaan boleh hubungi saya 017-6879202 (SMS tidak digalakkan) Atau email saya di star_trek1001@yahoo.com (akan dibalas dalam masa 24 jam) terima kasih
SILA LOG IN AKAUN FACEBOOK ANDA TERLEBIH DAHULU SEBELUM KLIK PROFILE FACEBOOK SAYA DIBAWAH Zul Elektronik | 

Kedai Saya Di Mudah.my

Khamis, 30 September 2010

Repair Board Water Filter

Assalamualaikum,

Ramadhan lalu ada seorang sahabat dari blog senduduk putih mahu repair board water filter yang telah disambar petir...Mahal jugak harga water filter Elken tu.......Alhamdulillah board tersebut telah berjaya saya dipulihkan...Boleh lah beliau berikan minuman kepada haiwan kesayangan beliau....hehe


Water Filter Elken



Bahagian  Belakang

 





Board



Ni dia bahagian yang rosak disambar petir

2 comments:

SeNDuDuK PuTiH berkata...

En Zul,
TQVM... Alhamdulillah berjaya gak board circuit water filter tu direpair oleh tuan & dapat kawe gunakan ianya semula...

Save duit, coz kalau ikutkan kata org Elken tu mmg kena ganti the whole board circuit yg tak seberapa besar tu, tp mahal harganya... memag tak berbaloi...

Ianya memudahkan nak buat air & juga susu utk baby coz ade hot & cold (tapi tak ler cold, cuma suam2 jer)...

TQQQ

En Zul Elektronik berkata...

Alhamdulillah...berbaloi-baloi....hehe

Catat Ulasan


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...