Tentang Saya

Foto saya
Pertama sekali saya mengucapkan selamat datang ke blog elektronik saya. Saya merupakan peminat elektronik, dan kini telah mula menjual dan membekalkan alat-alat elektronik .Sekiranya berminat atau ada sebarang pertanyaan boleh hubungi saya 017-6879202 (SMS tidak digalakkan) Atau email saya di star_trek1001@yahoo.com (akan dibalas dalam masa 24 jam) terima kasih
SILA LOG IN AKAUN FACEBOOK ANDA TERLEBIH DAHULU SEBELUM KLIK PROFILE FACEBOOK SAYA DIBAWAH Zul Elektronik | 

Kedai Saya Di Mudah.my

Rabu, 29 September 2010

Mozilla Seabird handphone

Assalamualaikum,

Baru-baru ni kecoh betul dengan H/p terbaru iphone 4. Siap pelancarannya masuk kat TV...Hebat ke iphone4 ni? hebat gak la....Sehebat harganya....cecah 2k jugak...tapi tak pe tunggu tahun depan harga turun, pastu tu ade h/p baru tunggu lagi tahun depan lagi..begitu seterusnya tak terbeli-beli pun dek kerana dok tunggu harga h/p je.....Setiap tahun ade je model keluaran baru, tak terkejar punya...Macam saya pakai N70...mase mule2 beli dulu cecah 1 k...sekarang 500 hengget saja...tapi syukur elok lagi sampai sekarang...tapi dalam diam2 ade lagi H/p lagi canggih dari iphone 4.. h/p ape tu? H/p Mozilla Seabird jawapannya....tapi masih lagi "concept" belum ada lagi di pasaran...takpe tunggguuuuu



ni dia review H/p Mozilla Seabird

En Zul : Nak beli ke? sediakan duit dulu....

0 comments:

Catat Ulasan


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...